Snažíme se vytvořit dětem zdravé prostředí, rozvíjet jejich smysly a jemné vnímání, vzbudit fantazii, objevovat nové možnosti hry, naučit se soustředit a naučit se tvořit.
Snažíme se omezit přemíru křiklavých podnětů a hraček které vnáší do života dítěte chaos a nesoustředěnost.
Snažíme se pracovat na svém dalším vývoji, tak abychom byli co nejlepším vzorem k nápodobě pro naše děti. Právě blízká osoba je pro dítě tím, kdo zprostředkovává infomace o světě a kdo mu může dát najevo, že je v tomto ještě neznámém prostředí bezvýhradně a bezpodmínečně přijímáno.
Děti se učí samy nápodobou – snažíme se chovat tak jak chceme aby se chovaly naše děti, nezasahujeme do jejich spontánní aktivity, ale aktivita musí mít svůj řád a smysl. Smysluplné aktivní trávení společného času rodičů a dětí. Například děti malují, protože nás vidí malovat nebo se účastní běžných domácích prací.
Ochraňujeme dětství – snažíme se neurychlovat jejich vývoj, děti dělají spontánně činnosti, které chtějí, v rozsahu svých možností. Pokud to nezvládnou, přijdou na to samy a vrátí se k této činnosti později. Například necháme je stavět kostky či kreslit tak jak chtějí ony, neučíme je jak správně nakreslit sluníčko.
Nehodnotíme a nesrovnáváme s výkony jiných dětí.
Tvorba rituálů – přirozená dětská potřeba dle které se orientují v čase a v tom co se bude dít
Poskytování přírodních různorodých materiálů (dřevo,ovčí vlna, filc, včelí vosk, atd) pro dětský rozvoj a tvoření, který poskytuje původní, přirozenou a nezkreslenou smyslovou informaci o světě.
Cílem je samotný prožitek při procesu tvoření, ne kvalita konečného výrobku.
Rytmičnost a pružnost programu – střídání aktivit s rodiči a bez rodičů. Nelpíme na striktním dodržování programu.
Osobní prodej šátků na nošení dětí Didymos.
Ukázkové šátky k vyzkoušení a vzroky všech šátků k vidění. Více info na tel nebo email.